

Eg er allereie medlem av Facebook og MySpace - med den obligatoriske innmeldinga i Del og bruk er kvota på tre ulike sosiale medier fylt.

Det er kanskje litt lettvint å henge seg på hovudargumentet for bruk av sosiale medier i skulen, i både leksjonsteksten og fleire av dei eksterne lenkene, nemleg at forsvarleg bruk av slik programvare nødvendigvis er ein essensiell del av elevar si digitale danning. Men eg trur at dette vil vere eit naturleg utgangspunkt, både for lærar og elev. "Alle" er på Facebook, men mange - både born og vaksne - opplev til tider utrivelege hendingar pga. eigen aller andre sin manglande forståing av konsekvensane av bruken av programvaren. Nokre gonger kan dette forklarast ved å sjå på det teknologiske aspektet - korleis informasjon spreier seg, korleis den blir lagra osv - men det er like tenkeleg at fråveret av generelle samspelsreglar har like stor betydning. Like fullt vil sosiale medier vere ein relevant treningssituasjon for begge aspekt - både den teknologispesifikke, men også den generelle samspelskomponenten som til saman vil utgjere ein del av elevar si digitale danning.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar