Det er noko som plagar meg i samband med dette emnet, men eg klarar ikkje heilt å setje fingeren på det. Eg er ikkje den flittigaste eller grundigaste studenten i DKL102, heller ikkje den mest oppegåande. Det sagt har eg lest alle leksjonane og kome meg gjennom det meste av relevante utdrag frå pensumlitteraturen mtp RSS. Kva er så problemet? Jau, eg finn altfor få døme på bruk av RSS i læringssamanheng! Misforstå meg rett: eg har nærmast forelska meg i sjølve konseptet. Å opprette sitt personlege nav (må ikkje forvekslast med NAV) er til stor hjelp, både privat, som student og som lærar. Men å lage informasjonsnav til elevar? Straks verre! Og lettare blir det ikkje av at døma glimrar med sitt fråver i pensumlitteraturen. (Lesing av svenske og danske aviser i Norskboka.no blir for smalt)
Så klarte eg å setje fingeren på det likevel.
Eg har laga eit informasjonsnav i samband med M3 der eg får vist ein del av funksjonane i Netvibes. I min eigen kvardag som lærar har eg oppretta eit anna ope informasjonsnav, opprinneleg for å hjelpe elevar på 8.trinn å repetere til naturfagprøve. Ved hjelp av småprogrammet Web notes så er det oppretta klikkbare stikkord. Ved å klikke på stikkordet opnar definisjonen seg. Definisjonen er stort sett henta frå læreverket, men det er elevane som har henta ut informasjonen og så har underteikna kvalitetssikra både innhald og rettskriving før publisering.
Harboe, L. (2010). Norsboka.no - Digitale verktøy i norskfaget. Universitetsforlaget
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar